HANDELSEBETINGELSER

ALT DET MED SMÅT ...
VI HAR FORSØGT AT GØRE DET SÅ SIMPELT SOM MULIGT, AT DANSE MED OS.

GENERELT:

VEJLEDENDE PRISER:

PRISER GIVET VIA “KLIK-EN-PRIS”, EMAIL ELLER TELEFON ER VEJLEDENDE, HVILKET BETYDER AT PRISEN KAN BLIVE ÆNDRET. DETTE VIL DOG ALDRIG SKE UDEN, AT DU ER INFORMERET. VINDUESPUDSEREN GIVER ALTID EN FAST PRIS INDEN OPGAVEN PÅBEGYNDES. SELVFØLGELIG STADIG HELT UFORPLIGTENDE.

BESTILLING:

VINDUESPolering KAN BESTILLES VIA HJEMMESIDEN WWW.SPEJLBLANK.DK ELLER PR TLF. +45 81 74 74 20.

INDEN VINDUESPOLERING:

DET ER VIGTIGT AT der er ryddet foran ALLE VINDUEr SÅ VINDUESPUDSEREN HAR PLADS TIL AT UDFØRE SIT ARBEJDE. SÅFREMT VINDUerne IKKE ER RYDDET, KAN DER OPKRÆVES ET GEBYR PÅ 100 DKK INKL. MOMS.

OBS:

DET ER VIGTIGT AT VINDUESKARME, RADIATORER, ETC ER I EN SÅDAN STAND, AT DERES HOLDBARHED KAN KLARE AT VORES VINDUESPUDSER LÆGGER VÆGT HER PÅ. VI KAN IKKE polere VINDUERne UDEN AT BERØRE ELEMENTER I OG OMKRING VINDUET. SPEJL BLANK APS FRASKRIVER SIG HERVED ET HVERT ANSVAR FOR ØDELAGTE VINDUESKARME, LØSREVNE RADIATORER, ETC, SOM FØLGE AF VORES BESØG. VI ANBEFALER AT MAN TYDELIGT GØR OS OPMÆRKSOMME PÅ EVT SKRØBELIGE VINDUESKARME, ETC, SÅ VI PÅ ADRESSEN I FÆLLESSKAB KAN VURDERE OM EN ANDEN TILGANG TIL VINDUET ER MULIG.

MANGLENDE BETALING:

I ENKELTE TILFÆLDE, (FX VED UDVENDIG POLERING) TILLADER VI AT KUNDEN BETALER EFTERFØLGENDE. BLIVER BETALINGEN IKKE GENNEMFØRT INDENFOR 8 DAGE, VIL MAN MODTAGE EN VENLIG PÅMINDELSE HEROM. ER BETALINGEN IKKE MODTAGET INDEN FOR YDERLIGERE 48 TIMER, VIL FØRSTE RYKKER BLIVE SENDT MED ET GEBYR PÅ 75 DKK. EFTER YDERLIGERE 10 KALENDERDAGE VIL RYKKER NR. 2 BLIVE SENDT. EFTER YDERLIGERE 10 KALENDERDAGE VIL RYKKER NR. 3 BLIVE SENDT. BLIVER REGNINGEN I SIDSTE ENDE IKKE BETALT, BLIVER DEN SENDT TIL INKASSO.

Fejl & MANGLER:

VI HAR 100% TILFREDSHEDSGARANTI. SKULLE DU IMOD FORVENTNINGER IKKE VÆRE TILFREDS MED VINDUESPOLERINGEN, RETTER VI OP PÅ FEJL & MANGLER – UDEN BEREGNING. KONTAKT OS VENLIGST HURTIGST MULIGT, OG INDEN FOR 24 TIMER, PR. TELEFON (81 74 74 20) ELLER VIA EMAIL (KUNDESERVICE@SPEJLBLANK.DK).

Skader:

Spejl Blank aps fraskriver sig ethvert ansvar ved skader, som opstår i forbindelse med åben/luk af vinduer - Dette gælder alle typer vinduer; termoruder, enkeltlags glas, forsatsvinduer, optoglas, koblede ruder samt vendebeslag mm.

Vinduespudsning kræver oftest at alle vinduer åbnes og lukkes. Derfor er det dit ansvar, at alle vinduer kan åbnes og lukkes uden problemer.

Oplever du andre skader som følge af vinduespoleringen - Kontakt os venligst hurtigst muligt, og inden for 24 timer, pr. telefon (81 74 74 20) eller via email (kundeservice@spejlblank.dk).

RIDSER:

DE FLESTE VINDUER ER LET RIDSEDE. RIDSER MAN SOM OFTEST FØRST FÅR ØJE PÅ, NÅR VINDUERNE ER NYPolerede OG SOLEN STÅR LIGE IND. VI BENYTTER PROFESSIONELT UDSTYR SOM ER DESIGNET TIL AT polere VINDUER, SKÅNSOMT OG UDEN AT RIDSE. MANGE GANGE ER VINDUERNE BLEVET RIDSEDE INDEN VINDUESPUDSEREN GÅR I GANG, MEN FØRST EFTER AT HANS ARBEJDE ER UDFØRT, ER RIDSERNE SYNLIGE.

VED AFRENSNING ER DER EN UUNDGÅELIG RISIKO FOR, AT VINDUERNE ER, ELLER KAN BLIVE LETTERE RIDSEDE. SPECIELT EFTER UDFØRT RENOVERING - MØRTELRESTER, KALK, MALING ETC.

SPEJL BLANK APS FRASKRIVER SIG DERFOR ETHVERT ANSVAR, VED EVT. RIDSEDE VINDUER VED UDFØRT SERVICE. VI STÅR DOG SELVFØLGELIG GERNE KLAR MED EN PROFESSIONEL VURDERING OG GODE RÅD, INDEN VI GÅR I GANG.

VINDUESPOLERING VS. AFRENSNING:

VINDUESPOLERING:

EN ALMINDELIG VINDUESPOLERING INDEHOLDER POLERING AF DINE VINDUER MED SÆBE OG KNOFEDT.

EN VINDUESPOLERING ER I DE FLESTE TILFÆLDE NOK TIL AT FÅ DINE VINDUER SPEJLBLANKE. ER DINE VINDUER MEGET BESKIDTE, OG/ELLER ER DE IKKE BLEVET poleret LÆNGE, SÅ ANBEFALER VI AT DU BESTILLER IGEN INDENFOR 3-4 MÅNEDER. HERVED KAN VI HOLDE DINE VINDUER VED LIGE, OG RESultatet VIL OGSÅ BLIVE HEREFTER.

AFRENSNING:

HVIS DINE VINDUER HAR VÆRET VIDNE TIL ISTANDSÆTTELSE, FACADERENOVERING ELLER LIGN., VIL DET TYPISK VÆRE EN GOD IDé AT BESTILLE EN AFRENSNING. VED EN AFRENSNING SÆBER VI DINE VINDUER IND, AFRENSER DEM MED ET FRISKT, SKARPT BARBERBLAD, OG polerer DEM TIL SIDST. DER SKAL EN AFRENSnING TIL FOR AT FJERNE GENSTRIDIGT SNAVS, MALING, MØRTEL, ETC. AFRENSNING KAN KUN BESTILLes TELEFONISK ELLER VIA EMAIL.


ENKELT BESTILLINGER:

TIDSÆNDRINGER:

VORES VINDUESPUDSERE GØR ALT HVAD DE KAN FOR, AT KOMME UD TIL DIG, TIL AFTALT TID. MEN DET ER IKKE ALTID DET KAN LADE SIG GØRE. DERFOR KAN DER FOREKOMME EN TIDSÆNDRING PÅ +/- 30 MIN. DU VIL DOG ALTID BLIVE RINGET OP AF VINDUESPUDSEREN, HVIS DETTE BLIVER AKTUELT.

BETALING PRIVATE:

DER SKAL BETALES TIL VINDUESPUDSEREN EFTER UDFØRT POLERING. VIA MOBILEPAY. DER VIL BLIVE SENDT EN FAKTURA/KØBSBEVIS TIL DEN OPLYSTE MAILADRESSE FØRSTE HVERDAG EFTER VORES BESØG. VED UDVENDIGE POLERINGER HVOR KUNDEN IKKE ER HJEMME UNDER BESØGET, TILSENDES DER EN FAKTURA MED 7 DAGES BETALINGSFRIST.

BETALING ERHVERV:

DER SKAL BETALES VIA NETBANK, BETALINGSKORT ELLER MOBILEPAY, SENEST 7 DAGE EFTER UDFØRT SERVICE. FAKTURA VIL BLIVE SENDT TIL DEN OPLYSTE MAILADRESSE FØRSTE HVERDAG EFTER VORES BESØG.

AFBESTilling:

DER ER FRI AFBESTILLING OG OMBOOKING OP TIL 24 TIMER FØR AFTALETIDSPUNKTET. DU KAN AFBESTILLE VIA DIN PROFIL ELLER VED AT KONTAKTE KUNDESERVICE på TLF.NR.: +45 81 7474 20. VED AFBESTILLING ELLER OMBOOKNING HVOR DER ER MINDRE END 24 TIMER TIL AFTALETIDSPUNKTET, VIL DET FULDE BELØB, AF DET PÅGÆLDENDE TILBUD BLIVE OPKRÆVET. 

AFBESTILLING IFM. COVID19:

HVIS EN PERSON FRA HUSSTANDEN ER MISTÆNKT FOR AT VÆRE SMITTET MED- ELLER HAR FÅET KONSTATERET CORONAVIRUS, SKAL SPEJL BLANK, INDEN ANKOMST, INFORMERES HEROM. HVIS DET MEDDELES 24 INDEN AFTALETIDSPUNKTET, VIL AFTALEN BLIVE AFLYST ELLER OMBOOKET UDEN beregning. HVIS DER ER UNDER 24 TIMER TIL AFTALETIDSPUNKTET, VIL VI – HVOR DET ER MULIGT, AT LØSE OPGAVEN UDE FRA – TILBYDE AT ÆNDRE BESTILLINGEN TIL EN UDVENDIG POLERING, DOG TIL DET FULDE BELØB, AF DET OPRINDELIGE TILBUD. ER DETTE IKKE MULIGT, VIL VI VÆRE NØDSAGET TIL AT OPKRÆVE FULD BETALING, TIL TRODS FOR AT VI IKKE KAN UDFØRE OPGAVEN, GRUNDET FAREN FOR EVENTUEL SMITTE. VI HÅBER PÅ JERES FORSTÅELSE.

ABONNEMENT:

HVEM KAN FÅ ABONNEMENT?

FOR AT FÅ ABONNEMENT PÅ SPEJLBLANKE VINDUER, SKAL DU BO PÅ EN ADRESSE HVOR VI HAR FRI ADGANG - ALTID.

DET BETYDER AT VI SKAL KUNNE polere DINE VINDUER, NÅR DU IKKE ER HJEMME.

VI KAN DESVÆRRE IKKE FLYVE. DERFOR TILBYDER VI IKKE ABONNEMENT TIL ETAGEeJeNDOMME HVOR ADRESSEN ER HØJERE END 1.SAL. (I Aarhus tilbyder vi abonnement til og med 3.sal)
VI TILBYDER KUN UDVENDIG POLERING PÅ ABONNEMENT. ØNSKES INDVENDIG POLERING kan dette tilkøbes løbende. 

BINDINGSPERIODE:

FOR AT KUNNE LEVERE SPEJLBLANKE VINDUER PÅ ABONNEMENT TIL EN GOD PRIS, BLIVER VI NØD TIL AT LAVE EN BINDINGSPERIODE. NÅR DU OPSIGER DIT ABONNEMENT ER DU BUNDET TIL éN POLERING – DET BETYDER AT DU TIL EN HVER TID KAN OPSIGE DIT ABONNEMENT, HVOREFTER DU ALTID VIL HAVE éN VINDUESPOLERING TILBAGE.

INTERVAL:

DU KAN FÅ SPEJLBLANKE VINDUER PÅ ABONNEMENT, MED 4, 8 ELLER 12 UGERS INTERVAL.
VED EN ABONNEMENTSORDNING TILBYDER VI IKKE EN AFTALE PÅ ET BESTEMT TIDSPUNKT ELLER UGEDAG.

VI polerer ALTSÅ DINE VINDUER MED ET INTERVAL PÅ 4, 8 ELLER 12 UGER – FASTSAT PÅ EN UGE, OG IKKE en SPECIFIK UGEDAG. VINDUESPOLERINGEN VIL FINDE STED PÅ HVERDAGE MELLEM KL. 07-17.

DU VIL MODTAGE EN E-MAIL FRA OS, SÅ SNART DIT ABONNEMENT ER KOMMET PÅ EN RUTE.
FØRSTE GANG KAN DER GÅ OP TIL 4 UGER, DA DIT ABONNEMENT SKAL TILKOBLES EN PASSENDE RUTE, FOR AT MINIMERE KØRSEL. EFTER FØRSTE BESØG VIL DIT ABONNEMENT KØRES FAST I DET ØNSKEDE INTERVAL. 

Der kan I SJÆLDNE TILFÆLDE forekomme SENERE forskydningER i intervallet. DETTE SKYLDES GRØN OPTIMERING AF KØRSEL IFM. RUTEPLANLÆGNING, ELLER VED SYGDOM. VED FORSKYDNING I INTERVALLET ER DET MAKS. ÉN UGE SENERE END PLANLAGT OG ALDRIG TIDLIGERE. 

FREDAGEN INDEN DEN UGE VINDUESPUDSEREN KOMMER, MODTAGER DU EN SMS OG EMAIL OM, HVILKEN DAG VI FORVENTER AT KOMME. VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT DETTE KAN ÆNDRE SIG. VI KOMMER DOG IKKE UANMELDT. VI SENDER NEMLIG EN SMS PÅ DAGEN.

ØNSKES EN FAST AFTALE OMKRING TID OG DATO, HENVISER VI TIL VORES ”ENKELT BESTILLINGER”.

BETALING:

DU KAN BETALE DIT ABONNEMENT VIA MOBILEPAY, KREDITKORT ELLER BANKOVERFØRSEL.
Du modtager en faktura via e-mail efter hvert besøg.

INDGÅET AFTALE / ACCEPT AF BETINGELSER:

NÅR DU HAR BOOKET et abonnement online, er vores handelsbetingelser godkendt (jf. afkrydsningsboks) 

Hvis vi har behov for at ændre på dit abonnement ved første besøg, kontaktes du telefonisk. kommer vi ikke igennem til dig, pudser vi det bestilte (jf. antal klikkede vinduer) til aftalte pris. Du vil herefter blive kontaktet pr mail, med ændringer for fremtidige abonnementsbesøg. Godkendes disse ændringer ikke, opsiges dit abonnement. 

SPØRGSMÅL?

SKULLE DU VÆRE I TVIVL OM NOGET, ER VORES KUNDESERVICE KLAR TIL AT HJÆLPE.