HANDELSEBETINGELSER

Alt det med småt ...
vi har forsøgt at gøre det så simpelt som muligt, at danse med os. 

BESTILLING:
Vinduespudsning kan bestilles via hjemmesiden www.spejlblank.dk eller pr tlf 81747420. 

VEJLEDENDE PRISER:

Priser givet via “klik-en-pris”, mail eller telefon er vejledende, hvilket betyder at prisen kan blive ændret. Dette vil dog ALDRIG ske uden, at du er informeret. Vinduespudseren giver altid en fast pris inden opgaven påbegyndes. Selvfølgelig stadig helt uforpligtende.

BETALING private:

Der skal betales samme dag, efter udført polering. Enten kontant eller via MobilePay. Ved betaling via MobilePay giver vi 10% i rabat, mod fremvisning af “vennekort” eller en gammel spejl blank-faktura. Der vil blive sendt en faktura til den oplyste mailadresse første hverdag efter vores besøg.

BETALING erhverv:
Der skal betales via netbank eller mobilepay, senest 8 dage efter udført service. 
Faktura vil blive sendt til den oplyste mailadresse første hverdag efter vores besøg.

INDEN VINDUESPOLERING:

Det er vigtigt at ALLE vindueskarme er ryddet, så vinduespudseren har plads til at udføre sit arbejde. Såfremt vindueskarme ikke er ryddet, kan der opkræves et gebyr på 100 DKK inkl. moms

AFBESTLLING:

En eventuel afbestilling skal ske senest 24 timer før aftalt tid. Overholdes dette ikke, vil der blive opkrævet et gebyr på 50%, af det pågælende tilbud.

TIDSÆNDRINGER:

Vores vinduespudsere gør ALT hvad de kan for, at komme ud til dig, til aftalt tid. Men det er ikke altid det kan lade sig gøre. Derfor kan der forekomme en tidsændring på +/- 15 min. Du vil dog altid blive ringet op af vinduespudseren, hvis dette bliver aktuelt.

MANGLENDE BETALING:

Manglende betaling er jo en kedelig sag. I enkelte tilfælde, (fx ved udvendig polering) tillader vi at kunden betaler efterfølgende. Bliver betalingen ikke gennemført indenfor 8 dage, vil man modtage en venlig påmindelse. Er betalingen ikke modtaget inden for yderligere 48 timer, vil første rykker blive sendt med et gebyr på 75 DKK. Efter yderligere 10 kalenderdage vil rykker nr. 2 blive sendt. Efter yderligere 10 kalenderdage vil rykker nr. 3 blive sendt. Bliver regningen i sidste ende ikke betalt, ender den hos inkasso.

MANGLER OG SKADER:

Oplever du mangler i forbindelse med din vinduespudsning eller skader som et resultat heraf, skal du venligst (indenfor 24 timer) rette henvendelse per telefon (81747420) eller via email (kundeservice@spejlblank.dk).

AFRENSNING:

Ved afrensning af vinduer, er der en lille men uundgåelig risiko for, at vinduerne er/kan blive let ridsede. Specielt efter udført murerarbejde - mørtelrester, etc. Mange gange er vinduerne blevet ridsede inden vinduespudseren går igang, men først efter at hans arbejde er udført, er ridserne synlige. Spejl Blank ApS fraskriver sig derfor ethvert ansvar, ved evt. ridsede vinduer ved udført afrensning. Vi står dog selvfølgelig gerne klar med en professionel vurdering, og gode råd, inden vi går i gang.

Spørgsmål?
SKULLE DU VÆRE I TVIVL OM NOGET, SÅ er vores KUNDESERVICE klar til at hjælpe.